Travel

Categories

Windows 7 short cut keys

Windows + ↑ (Up Arrow) – Maximize window

Windows + ← (Left Arrow) – Snap window to left side covering half of desktop space. Continue pressing the keyboard shortcut will rotate the window between snap to left, snap to right and restore to normal position.

Windows + → (Right Arrow) – Snap window to right […]

samsung i8000h 設置和使用

1)按鍵基本設定 一般設定》功能鍵》程式按鈕》按鍵1設置為<確定\關閉>,按住按鍵1設置為工作模式切換,按鍵2設置為<向左捲動>(便於在輸入文字中選擇),按住按鍵2選擇CUBE 2)結束程序基本設定 一般設定》功能鍵》X按鈕》選中其中的項目 3)個人標識基本設定 一般設定》我的資訊》識別資訊》輸入姓名(很多軟件都需要本機有用戶名才可註冊,並且請用英文名字) 4)4GPS星曆基本設定 一般設定》GPS》XTRA》選中 啟用XTRA伺服器和透過ACTIVESYNC連接到PC時。在以後設置好GPRS後,就可以點擊下面的下載XTRA資料更新星曆了 5)高級設定 系統》客戶反映意見》選擇不傳送 系統》錯誤報表》選擇 停止 系統》區域設定》地區裡選擇 中文(中國) 6)自動屏幕明暗設置 開始菜單—-》設置—-》屏幕和燈光—-》亮度—–》自動調整 (確認)—-》完成 (系統默認沒有選擇) 經過此設置後 在光線強烈的地方,i8000會通過前攝像頭左邊的光傳感器根據外界光線變化 自動增亮屏幕的亮度,反之,在光線比較灰暗或一片漆黑的環境下,自動降低屏幕的亮度。經過實際試驗 發現光傳感器還能管用,多少解決了在陽光下,看不清屏幕的問題,但在陽光強烈的環境下,特別是屏直接對著陽光時,還是看不清屏幕,此時的屏幕亮度已自動調 整到最亮。(這是液晶屏的通病,牽涉到折光材料的限制) 實際使用下來,對提升電池的續航能力還是有效的(不要拍磚,因各自的使用環境不同,本人在室內使用比較多些) 當接聽或撥打電話,手機靠近耳朵時(用手遮住光傳感器也行),屏幕會自動關閉,也是利用光傳感器來實現的,三星這點做的很人性化。

7)常用的工程指令: 在待機模式下通過撥號面板輸入 *#0228# 選擇BACK,BACK,然後用輸入法輸入選擇2,2,4,可以查看本機生產日期 *#1111# 軟件版本 *#1234# 固件版本(一般我們也稱這個為軟件版本) *#2222# 硬件版本 *#9911#可以查看電池狀態。(注意,這個檢測的電池容量會顯示1440,該數值並不準確,不能用來檢測是否為原電的依據,如果放入1000毫安電池,它也會顯示為1440) *#06#查看本機IMEI號 另外輸入 *#1546792*#進入工程模式,選擇 Preconfiguration 這時會提示輸入密碼,輸入: *#81230*# 然 後確認後,不管本來是什麼,把國家選擇成china, Operator選擇移動chinamobile 或者是聯通的chinaunicom然後確認,會提示要重置機器(設備硬啟動)。一般做以上操作會自動設置好本地的GPRS網絡,但目前I8000還不能 自動設置,只能等待官方更新或是定製ROM。(提示:慎用,會清除內存 但My storage(8G內存)中的資料不會受影響)

8)如何硬起機器 關機後同時按住:鎖屏鍵、音量上鍵、接聽鍵與掛機鍵四個鍵,等到出現硬起畫面後,詢問是否硬起的畫面(出現這畫面時手可以放開了,不用再同時按住)這時按接聽鍵就可以硬起機器了。 (友情提醒:慎用機器設置裡面的清除內存,會將機器8G內存的東西清除掉,一定要三思!!)

9)如何軟起機器 i8000的復位鈕隱藏在後蓋下面,在GSM卡的右上角(TF卡左下角)有一個洞洞,用自帶的手寫筆捅一下,機器就能重啟了,此功能非常有用,智能機最常用的一招,碰到死機,退不出程序,運行慢等,全靠捅PP解決。 […]

黃山,宏村,西遞,大幛山,天目山,八天之旅 – 大幛山,天目山,西湖

大幛山 (我地係大幛山到要行成兩個幾鍾頭, 本來我都覺得OK嘅, 但係去大幛山之前, 我地四點幾起身去咗石城, 九點幾嚟到大幛山仲要行成幾個鐘山, 感覺上都幾辛苦, 雖然景色係幾好,但好難講話係enjoy囉.)

[Show as slideshow]

天目山 (呢個天目山, 暗藏殺機, 係山下面就十五六度, 搭咗半個鍾頭車上山(條路係真正嘅九曲十三彎)後, 竟然得番4度, 連導遊都唔知, 因為佢地都未嚟過, 凍到個個傻哂, 仲要係個山行個半鐘, 我行到五點幾上番駁車後十幾分鐘個天已經黑齊, 即係話如果我行慢十幾分鐘, 就要摸黑搵路….不過搭番半個鐘落山仲奇, 個景點竟然已經關咗門, 冇哂燈, 要靠D有電筒嘅團友同領隊照番條路去番個停車場, 又凍又坐成個鍾過山車, 有個導遊終於嘔吐大作)

[Show as slideshow]

西湖

[Show as slideshow]

黃山,宏村,西遞,大幛山,天目山,八天之旅 – 宏村

宏村 – 位于中国安徽省南部的黄山脚下,是一座有着大量明清时期历史建筑的古村落。村中还构建了完善的水系和颇具特色的“牛”形布局,是徽州民居的典型代表

[Show as slideshow]

石城 (呢度係我地四點幾起身,搭個半鍾車影嘅, 預計係影第一線陽光, 不過就天陰有雨, 乜光都冇啦, 團友就同我講, 最緊要係過程, 影得開心就得喎, 有人都就話佢試過係等足四日去影梯田……) [Show as slideshow]

月亮灣 (呢度係我地六點幾起身,搭半鍾車影嘅)

[Show as slideshow]

小橋流水人家

[Show as slideshow]

黃山,宏村,西遞,大幛山,天目山,八天之旅 – 西遞,塔川秋色

西遞是安徽省南部黟縣的一個村莊. 西遞始建於宋朝的元祐(宋哲宗)年間,由於河水向西流經這個村莊,原來稱為「西川」。因古有遞送郵件的驛站,故而得名「西遞」,素有「桃花源里人家」之稱。

西遞正門 好多人係西遞寫生 我地會係呢間古代豪宅(現叫西遞行館)住一晚 西遞有錢人家的大廳 西遞有錢人家的大廳 – 2 村中忠犬 周圍都有人寫生 村內民居 村貓呼食 村貓呼食 村貓呼食 村貓伸懶腰

村貓巡邏,偵察中 西遞黃昏

村貓在田中攔途截劫

鄉村夜景都殺埋, 仲唔係由朝影到晚咩

團友們在鄉村酒吧外燒烤

第朝天未光又上山影西遞晨曦

塔川秋色

[Show as slideshow] […]

黃山,宏村,西遞,大幛山,天目山,八天之旅 – 黃山

第一次參加博覽行攝影團, 終於體會到呢種團博命行博命影嘅精神,每天由天光影到天黑,唔會晏過六點起身,影唔到日出都要影晨曦,有團友抬住十幾磅攝影器材上山,係黃山落大雨,大霧,溫度得幾度嘅情形都照上山影日出(我當然選擇瞓覺), 都令我有新鮮嘅體驗.

D資深團友(即係啊伯)同我講, 而家行黃山已經好舒服,有纜車, 佢三十幾年前係由山腳行到上山頂, 行成十幾個鐘先食飯喎.

不過而家係現代,我地當然搭纜車上山啦.

不過由纜車站行上玉屏樓都要成大半個鐘,如果你抬住十幾磅野都幾甘. 一定唔會好似搭完昂坪360咁舒服啦, 因為而家先係開始. 你如果由纜車站上玉屏樓都唔掂, 可以搵人抬你, 不過我從來冇唔過有人俾人抬住上山. 上到玉屏樓,多人到嚇死你, 旺過旺角, 一D都唔幽靜, 仲有人食煙, 完全吸唔到黃山靈氣 好Q辛苦先搵到個位影到張見唔到人頭嘅”迎客松” 在山邊的圍欄掛了不同的鎖, 可能是祈福,都唔知邊個想出來 祈愛情鎖都有呀, 祈完之後應該一野搭落個對象到嘛 玉屏樓遠眺黃山景色 玉屏樓遠眺黃山景色(天氣尚可, 不過明日我地就大鑊啦) 食完飯兩點幾就開始行天都峰 遠眺天都峰嘅天梯, 遊人落山要非常小心 . (從天都峰腳到峰頂的爬山陡徑,既高又險,有的地段,幾乎成垂直角度,人稱「天梯」。全程l.5公里,石級1664級,高差310米。若自「一線天」處眺望,嵌在懸岩峭壁上的登峰石級,彷彿一幅雲梯自高空垂直而立,令人悚然生畏。因石級太陡,沿途裝有石柱鐵索維護。遊人拾級而上,雖步履艱難,如同登天,但只要步步小心,就會安全到達峰頂) 前面個人已經係爬住咁上天梯 呢位團友係揹住部大機, 大鏡(唔只一支), 同一支大腳架上天都峰嘅. 從天梯遠眺玉屏樓, 終於賣甩哂D人喇 奇松 鯽魚背. 從天都峰腳,手扶鐵索欄杆,沿「天梯」攀登1564級台階,即至海拔1770米處的石矼,這裡是登頂黃山第一險峰天都的必經之處。此石矼雖只有10餘米長,但寬僅1米不到,兩側是千仞懸崖,深邃莫測,其形頗似出沒於波濤之中的鯽魚之背,故名。自上而下,坡陡達85度左右,若遇風吹雲湧,彷彿山搖石動,攀登尤為驚險 有時條樓梯會係巨石下經過 捱咗千幾級樓梯, 終於上到頂, 呢張相真係影得艱難 行番落天都峰都已經日落, 就同D團友一齊影黃山日落 天都峰下觀日落 玉屏樓處看晚霞 蓮花峰下觀晨曦 蓮花峰下觀日出 因我係落天都峰整親個膝頭, 就同phyllis兵分兩路, 佢就行去北海, […]

灣仔會展-維港日落

去黃山之前練習下先

[Show as slideshow]

Microsoft tech days 2009

Rather emphasizes on HyperV R2 and VDI. It seems that Vmware vshpere is going to have keen competition from Microsoft.

[Show as slideshow]